MENU
 
Home
Nieuwsbrief
GC in de media
SiteMap
 
Tips en Tricks
Excel
Word
Photoshop
PowerPoint
Surf Tips
Gmail
Android
iPad
Excel ClipTips
 
cursus Office 2016
Access
Excel
Outlook
PowerPoint
Word
 
cursus Office 2013
Excel
PowerPoint
Word
Nieuw in Excel 2013
Nieuw in Word 2013
Nieuw in PowerPoint 2013
 
cursus Office 2010
Access
Nieuw in Excel 2010
Excel automatiseren
Excel
OneNote
Outlook
PowerPoint
Word
 
cursus Office 2007
Access
Excel
Outlook
PowerPoint
Publisher
Visio
Word
 
cursus Office
2000-2002-2003-XP
Access
Excel
PowerPoint
Outlook
Word
 
cursus Photoshop
CC -3D
Animatie
CS6
CS5
CS4
CS2 - CS3
Lightroom 3
Elements 6
Mask Pro
Nik Collection
 
cursus Dreamweaver
CS3
 
cursus Illustrator
CS4
 
cursus Flash
CS4
 
cursus Fireworks
CS4
 
cursus Paint Shop Pro
X en X2
 
cursus Premiere
Elements 7-8
 
cursus Joomla
Joomla 1.5
 
Sociale Netwerk sites
Facebook
LinkedIn
Twitter
 
iPad
Apps
 
Diversen
Celtx
CSS
DropBox
Firefox 3.6
GIMP
Internet Explorer 9
LIME
Linux
OpenSUZE
PREZI
ProShow Producer
YouTube
 
cursus Google
Agenda
Analytics
Gmail
Zoeken
Picasa 3
SketchUp
Chrome
Street View
 
cursus Windows
Live Movie Maker
Windows 10
Windows 8
Windows 7
XP
Vista
 
cursus Office '97
Word
Excel
 
 
>

 

Tips Gmail geschreven door Mario Kicken go to : Index
       
Tip 007 Automatisch antwoord instellen
 
Ga je op vakantie?
Geen internettoegang?
Geen probleem!
Gmail gebruikt een automatisch antwoord om mensen te laten weten dat je niet in staat bent meteen te reageren.
 
Zo kun je een automatisch antwoord opstellen voor iedereen die je e-mail stuurt.
Je handtekening wordt onder het antwoord ook weergegeven
 
Opmerking:
Je automatisch antwoord wordt slecht één maal per 4 dagen verstuurd.
De zender die je 10 e-mails stuurt, zal dus maar 1 keer je automatisch mailtje ontvangen.
 
Hoe?

 

 

  1. Klik rechtsboven op het ‘tandwiel’
  2. Kies “Instellingen”
  3. Scroll naar beneden tot je “Automatisch antwoord” ziet staan.
  4. Duid het 2de bolletje aan om het automatisch antwoord in te schakelen.
 
  1. Vervolgens kies je bij “Eerste dag” vanaf welke dag je automatisch antwoord moet starten.
  1. Bij “Eindigt op” geef je een einddatum in. Dit is echter niet verplicht. Je kan op elk moment ook handmatig je auto. antwoord uitschakelen.
  1. Vervolgens vul je de velden “Betreft” en “Bericht” in. Het veld betreft is het onderwerp van je automatisch e-mailtje. Dit veld verschijnt dus voor het onderwerp van de oorspronkelijke e-mail Bv: Mijn broer stuurt me een e-mail met als onderwerp Vakantie. Mijn automatisch antwoord heeft als onderwerp “Out of the Office”. Mijn broer ontvangt nu dus een e-mail met als onderwerp: Out of the Of-fice Re: Vakantie.
  2. Vink het vakje onder het bericht aan “Alleen een antwoord sturen naar personen die in mijn lijst met contactpersonen voorkomen” als je niet wilt dat iedereen die je een e-mail stuurt, weet dat je geen toegang hebt tot je e-mail.
 
 
  1. Scroll helemaal naar beneden en klik op “Wijzigingen opslaan”
 
  1. Zodra je automatisch antwoord is ingeschakeld, wordt bovenaan elke Gmail-pagina een banner weergegeven met het onderwerp van je auto-matisch antwoord.
    Je schakelt je auto. antwoord uit door te klikken op “Nu uitschakelen” Als je het antwoord wilt bewerken, klik je op “Antwoordinstellingen”.
 
Een voorbeeld van een automatisch antwoord:
 
heb je vragen over deze tip, mail me
 
Ter informatie: GratisCursus.be denkt aan zijn cursisten, denk ook aan GratisCursus.be
>
 
 
Index

copyright © 2012 - gratiscursus.be

>